Friday, September 16, 2011

SeLaMaT TiNGGaL



Lagu ni... SELAMAT TINGGAL...
Memang aku tak dpt lupakan... Saat lagu ni tengah hits masa itu aku telah terpaksa berpisah bersama kawan2 di KMNS... Sungguh ramai kawan aku di sana... Apa tidaknya, aku tinggal di KMNS selama 2 tahun... Sudah ramai kawan aku terima... Yang baik mahupun yang buruk... Semuanya bagi kenangan manis ataupun pahit untuk aq...

Sekarang, aku telah memperoleh lagi kwn baru yang sangat 'best'... Tapi, ap yg aq takutkan adalah perpisahan yang akan aku alami suatu hari nanti...

Dalam hidup aku, aku belum lg temui kawan yang benar memahami segala perasaan aku... Bila dapat berjumpa, perpisahan sering terjadi... Mahu atau tak kita semua perlu berpisah kerana kita semua ada perjuangan yg belum selesai...

Apapun, kawan yang aku terima sekarang ini memang best untuk aku... Belum lagi hati ini tersinggung dengan perbuatan mereka... Aku mengharapkan persahabatan yang kekal hingga ke akhir hayat...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meluahkan perasaan anda di sini. Lain kali luah la lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...