Friday, July 6, 2012

GiveAway Contest Gila Buasir Otak: Watak Kegemaran

...Assalamualaikum...

Second Giveaway for this month. I don't no what entry can I write now. Jadi, aku pun blogwalking then aku terjumpa contest ni. Aku pun nak lah join sebab contest ni di kira sebagai sharing antara blogger. Bukan contest yang kosong semata-mata.

Kalau di antara anda nak join dan sharing sedikit what you think about it, you can klik at this Buasir Otak. Unik betul nama blog ni. I like it.




Watak Kegemaran : Upin Ipin

Aku tak tahu lah watak ni satu atau dua sebabnya mereka ni kembar. Kalau pilih satu macam tak lengkap pulak kan. So, aku pilih dua dua. Lagi pun asal diorang ni kan dari satu rahim. Tak begitu?



Upin Ipin baik dan comel macam saya. Saya suka tolong orang lain sama macam Upin Ipin. Kenakalan mereka boleh buat aku gelak berguling-guling. Kadang-kadang boleh terikut dalam dunia realiti.

notaFo : Dengan sekali ujian undang-undang memandu, aku telah lulus dan memperoleh lesen L. Best tak terkata.

11 comments:

  1. otak jenis apa la nie...sekali buat test,terus lulus? hebat2...apapun,tahniah...hehehe

    ReplyDelete
  2. lari topik,, tahniah dapat lesen..tebaiklah haha..

    ReplyDelete
  3. thanks datang blog saya.. follow.. suke upin ipin jugak.. diorang nie nakal sikit.hehe

    ReplyDelete
  4. Datang dari Contest Gila, selesai buat ini cuba2lah buat INI pula

    ReplyDelete
  5. hahaha...beli la patung upin ipin letak kat katil gak...hahhaa..

    ReplyDelete
  6. Peh. Lepas ni dah boleh jalan-jalan drive sendiri dah ni. Tahniah. ;)

    ReplyDelete
  7. thx bro sudi melawat blog UBG....singgah sini balik dan follow...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meluahkan perasaan anda di sini. Lain kali luah la lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...