Thursday, February 28, 2013

Opkim Permaj 2013 - Felda Sg.Mas #Bahagian 5

...Assalammualaikum...


Ok, ini last part untuk aku menceritakan Opkim aku pada kali ini. Agak lama jugaklah tertangguh entry ni. Hanya entry yang pendek untuk menamatkan cerita program opkim yang aku sertai bulan lepas.

Bahagian 5 ini adalah hari kelima iaitu hari terakhir aku di Felda Sungai Mas ni. Hari terakhir ini adalah majlis penyerahan anak angkat. Ini menunjukkan program ini telah sampai ke penghujungnya. Alhamdulillah.

Majlis penyerahan anak angkat ini telah dirasmikan oleh YB Hamimah ( Kalau tak silap aku lah ). Sebelum majlis penyerahan anak angkat ini telah di adakan majlis penyerahan wang RM100 kepada murid-murid Sekolah LKTP Sungai Mas.

Sebelum aku balik keluarga angkat aku telah memberi cenderamata iaitu buah rambutan serta nasi ambeng. Sesungguhnya Nasi Ambeng yang aku bawak balik itu memang sedap. Aku suka. Makan hari-hari pun aku sanggup. Haha.


Penyerahan keluarga angkat aku kepada pihak Permaj semula. Ada masa dan umur kita jumpa lagi. Bye!


Berposing tak maut sebelum balik. Inilah geng sepanjang Opkim. Ada antara kami baru berkenalan dalam program ni. Bertambah kenalan di UKM.

Pukul 2 petang kami semua telah bertolak balik ke destinasi masing-masing. Memenatkan tapi seronok. Semoga hubungan yang telah terjalin antara kita akan terus berkekalan. Ameen.

Opkim ni memang best. Yang mengajar aku bermacam-macam perkara di samping dapat mengisi masa lapang aku. Aku dapat mengenali lebih ramai kenalan baru mahupun mengeratkan hubungan yang sedia ada telah terjalin. Semoga program seperti ini dapat di teruskan pada masa akan datang. Aku sokong program seperti ini.

...Sekian,Wassalam...

5 comments:

  1. huhu gua pon dulu aktif jugak ngn program2 kt universiti

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang seronok join program mcm ni...

      Delete
    2. tau xpe bro... sekurang2nya release stress dok blajar jer..

      Delete
  2. hehe ~ faizull.... jumpa jugak ye blog baru ayuuu yee.... sekeh kang.. penat ayu sorok2. dush dush.

    ReplyDelete
  3. blog ayu.. dah tukar url.. jadi.. link yang kat blog faizul tu... tak leh tekan dah. hehe. :P

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meluahkan perasaan anda di sini. Lain kali luah la lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...