Sunday, December 16, 2012

TG2KM Bermula - Pelancaran Logo

...Assalammualaikum...

12 Disember 2012 tepat jam 9 malam, majlis perasmian pelancaran logo TG2KM diadakan. Apa TG2KM ni? TG2KM adalah Temasya Gemilang Kolej Keris Mas. Program ni adalah acara tahunan bagi kolej aku iaitu Kolej Keris Mas. 



Tahun ini adalah penganjuran kali ke 12 setelah 13 tahun kolej ini ditubuhkan. TG2KM ni sama lah macam Jom Heboh. Cuma ini adalah versi kolej aku. Penganjuran ni ada jualan, pameran, games, pertandingan , konsert dan lain-lain. Kalau aku nak listkan satu-satu memang panjanglah entry aku ni.

Majlis seperti biasalah ada dimulakan dengan ucapan pengetua. Lepas tu pengetua merasmikan majlis pelancaran logo ni.

Majlis ni memang tak lari dari gimik. Gimik dia adalah dimulakan dengan adegan orang bergaduh, kemudian secara tiba-tiba keluar lagu. Tajuk apa entah lagu tu, aku tak tahu. Lepas tu datang sorang-sorang menari dikeliling kawasan majlis tu. Sehinggalah lagu tamat. Pengakiran lagu tu telah menyaksikan banner logo baru TG2KM dibentangkan. Cantik dan menarik! Dengan bertemakan Citra Budaya Warna Perpaduan.


Inilah logo TG2KM untuk penganjuran kali ke 12 yang bertemakan Citra Budaya Warna Perpaduan. Colourful!


Tahun ini aku terlibat buat kali ke duanya dalam penganjuran TG2KM ni. Kali ini aku menjadi AJK Pemeran dan Jualan. Mencari penggerai yang nak membuka gerai atau pameran kat tapak TG2KM ni. Tahun lepas aku memegang jawatan Timbalan Eksekutif Unit Khas dan Penerbitan. Kali ini aku tukar tugas dan aku menurunkan pangkat aku sendiri.

Aku berharap agar penganjuran TG2KM tahun ni lebih meriah dan berjaya berbanding tahun-tahun yang lepas.

Gambar di majlis perasmian logo tu aku tak dapat nak ambil sebab tak bawak kamera.

...Sekian, Wassalam...

...Terima Kasih, kerana IKHLASkan Hati anda membaca entry ini. Lain kali kunjunglah lagi...



notaFO ; kalau ada sesiapa yang sudi nak membuka gerai mahupun pamera di tapak TG2KM bolehlah email aku kat mfo91_faizulosman@yahoo.com.my ataupun di fb aku https://www.facebook.com/mohdfaizulosman

1 comment:

Terima Kasih kerana sudi meluahkan perasaan anda di sini. Lain kali luah la lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...