Sunday, March 4, 2012

Bola Ke Longkang!!! Argh!!!

Di sabtu yang indah ini, tak ada aktiviti yang menerik jika aku terus berada di Kolej Keris Mas tercinta. Dalam waktu yang sama sebahagian kawan H3P7 KMNS 2010/2011. Seronok bila sekali sekala dapat berjumpa. Yang dapat datang 5 orang je. 3 orang dari UKM, 1 dari UTEM dan seorang lagi dari UMP. Apsal entah kawan-kawan aku dari UPM tiba-tiba tak dapat nak join. Semua pula tu. Padahal kawan-kawan aku ramai dari sana. Dah orang tak sudi nak buat macam mana kan??

Perjumpaan reunion kecil ini di adakan di Berjaya Times Square Kuala Lumpur. Satu jam setengah perjalanan aku ke sana. Perjumpaan kami dimulakan dengan mencari tempat makan. Memang ramai lah time tengahari ni orang makan. Kena tunggu org keluar dulu. Lastly makan kat KFC je. Tak ada tempat lain dah.

Aktiviti kami pada mulanya nak tonton wayang. Tapi berubah apabila tempat bermain bowling. Aku ni pulak first time main boling. Agak menguji aku. Aku ni dah la bukan atlit sukan nak main-main benda alah ni.


antara geng reunion.


Kawan aku kata baling je. Ke longkang pun puas jugak. Selama ni aku main game bowling yang ada dalam phone je. Tapi. kali ni main live sekali.

Sekali aku baling. Jatuh 3 pin. Gembira bukan kemain lagi. 5 balingan pertama pin tu jatuh walaupun tak semua. Tapi, akhir-akhir balingan, bola itu menjadi mangsa kepada longkang. Arrrrrggggghhhh!!!! Apa yang dah berlaku ni? Markah aku tak banyak.

Apa pun inilah pengalaman aku yang pertama aku main bowling walaupun bola banyak ke longkang. Akan datang kalau ada peluang lagi, aku tak akan lepaskan permainan ini. 

Kalau aku tahu main bowling ni best, dari dulu lagi aku dah main. Dulu aku segan nak main sebab malu kalau aku baling bola tu asyik jadi sasaran longkang je. 



Cer teka yang mana satu aku punya.

colourful ball


ahli reunion.
Untuk lihat gambar klik SINI .

nota kerusi : lagi ramai lagi best. Persaingan main bowling bertambah sengit.


6 comments:

  1. ahahaha...
    best kan kan?
    next time reunion kite mainn reramai lagi yek..
    aku pun x puas hati asyik dominant longkang je.

    ReplyDelete
  2. dominant ke longkang pun bnyk gak markah....

    buat aq tercabar je...

    ReplyDelete
  3. hehe..x kesah lah longkang pon jnji enjoy dgn reunion

    ReplyDelete
  4. longkang pun pon lnkang la aslkn gembire~~ hahahhaa

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meluahkan perasaan anda di sini. Lain kali luah la lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...