Tuesday, November 22, 2011

Gelombang TG2KM Kembali!!!

Semalam adalah pelancaran logo TG2KM : Temasya Gemilang Kolej Keris Mas. Ini adalah acara yang julung-julung kali yang diadakan di Kolej Keris Mas. Aku secara tak langsung menjadi Timbalan Executif Unit Khas & penerbitan. Pelancaran tadi serius best.

Apa yang nak aku ceritakan ialah persiapn aku sebelum pelancaran. Kitorang dibawah unit Khas & Penerbitan telah buat logo kat atas polosterin. Penat jugak lah buat benda alah ni. Dari pukul 10 pagi sampai pukul 5 petang. Kitorang  buat masa hari ahad ari tu. Untung tak hancur polisterine ni dibuatnya kitorang ni.
Ingat tak pandai nak melukis. Rupanya pandai jugak lah aku ni melukis. Tapi, kalau mintak aku jadi arkitek gerenti bangunan tersebut RUNTUH!!!

Ni lah permulaan kerja melukis logo.

ni plak tengah mewarna.

ni dah siap. Sama tak macam yang kecik tu. Yang kecik tu guna komputer.


ni lah potong buat puzzle. Penat tau nak potong ni.
Benda alah ni nak guna masa pelancaran logo. Pelancaran logo pun da buat semalam yang dilancarkan oleh Pengetua Kolej Keris Mas, UKM di Kafe KKM. Dia lah kena susun puzzle ni. Berpeluh-peluh dia susun puzzle ni.

Dalam pelancaran ni jugak dia perkenal kan para ajk TG2KM. Kira aku pun termasuk sekali la. Aku surprise giler masa gambar aku keluar. Satu kafe sorak kot. Dia amik gambar aku kat Facebook. Orang yang ada kat situ tahu lah. Segan lak aku. Hahahaha. Sebenarnya tak sangka kena sorak. *perasan betul mamat ni

TG2KM ni akan diadakan pada 9-11 Mac 2012 di Dataran Gemilang UKM. So, ni nak promote skit. Siapa-siapa yang ada kesempatan boleh lah datang. Tak kisah lah korang duk mana ke pelajar atau tak ke. TG2KM ni untuk semua. Pelajar U lain pun boleh datang sekali. Tak ada masalah.

Macam-macam program ada. Kalau nak tahu datang lah ke UKM ni.

Kalau dah baca, sila la 'LIKE'. Terima Kasih 

2 comments:

  1. Pertama sekali terima kasih kerana datang ke blog saya.

    Waaa, cantik logo tu, buat satu . HEHE.
    Thanks follow, and now I follow back :)

    ReplyDelete
  2. logo ni bkn kitorang wat... hanya copy je... hahaha... yg reka logo ni pihak unit lain...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meluahkan perasaan anda di sini. Lain kali luah la lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...