Thursday, November 3, 2011

...Aku Diasah...

...ASSALAMMUALAIKUM...
Sebagai permulaan entry di bulan November ni... Aku akan buat post sehingga 3 part dimana aku akan cerita yang aku telah DIASAH!!!!

Kalau nak tahu macam mana aku di asah dan dekat mana aku di asah... tunggu la cerita aku akan datang...
SELAMAT MENUNGGU.... Sebagai tanda penungguan korang aku tinggalkan la sedikt tatapan mata untuk hamba yabg sudi melawat entry ni..




...ni ada lagi satu...
...tengok tau...




...untuk klu awal aku bagila sehelai gambar...
...takut korang termimpi-mimpi pulak apa yang nak aku ceritakan ni....
...hahaha...


...apa lah agaknya ni kan...
...tunggu je la...
...Nak buat sekarang takde masa...
...banyak sangat nak cerita...
...masa aku cuti nanti aku cerita la...
...sekian..

p/s:jgn pikirkan sangat la ea pasal entry akan datang ni... nanti tak boleh tidur pula...

5 comments:

  1. HAHAHA... klu nk tgu la entry akan dtg... cuti nti aq ceritakan la...

    ReplyDelete
  2. Alif yusof : mana ada aq kene ugut...
    xkn la hidup aq asik kene ugut je...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meluahkan perasaan anda di sini. Lain kali luah la lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...