Wednesday, April 18, 2012

Aku Ada Haiwan Belaan di Bilik!!!

Ingat korang je ke ada haiwan belaan. Aku pun ada jugak. Haha. Nak tengok ke?

Nah!! Amik kau!!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




Si Angry Bird Kuning. Besor kau. Garang kan? Masih dalam bungkus lagi. Tak nak bagi dia terbang jauh-jauh. Siapa berani kacau aku, Si Kuning ni akan attack orang tersebut. Bukan setakat b*** bulat hijau dengan monyet dia attack. Korang pun boleh dia hapuskan.

Amacam? Takut tak?

notaFO : Binatang ini terpaksa aku bela setelah aku dapatkannya secara percuma apabila membeli sebuah gadjet. Weeeeeee!!! *nada angry bird.

9 comments:

  1. muahaha.. bela burung x bernyawa bukan binatang la,, ahaha

    ReplyDelete
  2. x aci! nak jugak..suka yg kaler merah ^^

    ReplyDelete
  3. Wakaka! Ini nk buat bantal, mmg susah la bro. Bergolek2 kpala nk landing atas dia, haha!

    Tak sngka bro suka plushie. Dlm hati ada taman, ngeh3..

    ReplyDelete
  4. burung dalam plastik pun hidup.. keh2

    ReplyDelete
  5. hahha, ni ajak begusti pun best nii!

    ReplyDelete
  6. Sengal je.

    Bli pe dapat hadiah gini ni

    ReplyDelete
  7. ni mesti nak lawan cici ayu kannn ! hahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meluahkan perasaan anda di sini. Lain kali luah la lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...