Monday, August 6, 2012

My Google PR

...Assalamualaikum...

Hari ini adalah berita gembira buat aku dalam sepanjang setahun lebih aku berblogging. Tak pernah aku rasa bergembira seperti ini. Sebelum ni aku hanya nampak dan baca orang lain punya entry pasal PageRank diorang dah meningkat.

Kali ni turn aku pulak yang buat.

Aku dapat tahu ni pun apabila aku menerjah blog zarulumbrella.com. Dia kata yang Google baru update pasal semua ni. So. aku pun menyibukkan diri untuk cek Google PageRank aku. Tak sangka ini hasilnya yang aku terima.



Selama ni aku cek Google PR ni tak mendatangkan hasil pun. Tapi, hari ini hari bertuah aku, pagerank aku telah berubah.

Walaupun tak sehebat Fatin Liyana yang dapat 4/10 ataupun Zarulumbrella yang dapat 3/10, namun pagerank yang 1/10 ni cukup bermakna bagi aku. Setahun aku berblog hari ini telah di terima oleh google.

Korang pun boleh cek jugak. Cek lah di http://www.prchecker.info/check_page_rank.php ataupun di http://www.checkpagerank.net. Dua-dua akan memberikan result yang sama. Semoga berjaya.

...Terima Kasih, kerana IKHLASkan Hati anda membaca entry ini. Lain kali kunjunglah lagi...

6 comments:

Terima Kasih kerana sudi meluahkan perasaan anda di sini. Lain kali luah la lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...