Wednesday, August 29, 2012

Wordless Wednesday : Two In One

...Assalamualaikum...

Hari ini tak ada mood nak menulis. Jadi tataplah gambar ini seadanya. Semoga terhibur. 


Kalau rajin, sumbangkanlah komen dan pendapat anda tentang gambar ini.


...Sekian, Wassalam...

...Terima Kasih, kerana IKHLASkan Hati anda membaca entry ini. Lain kali kunjunglah lagi...



10 comments:

  1. fuhhhh!mmg rajin la!bakar sendiri lemang...?perghh...mmg puas hati bila bleh buat sendiri kan?yelah, zaman skrg nih, org maen tunjuk2 je...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurang minat main tunjuk-tunjuk ni... homemade lg sedap...

      Delete
  2. nak lemang dek

    tetibe mengidam wakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu raya thn depan lah... lemang memang best.. hidangan wajib masa raya...

      Delete
  3. wah dah masak ke belum ni? apa dalam puyuk tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dalam periuk itulah merebus ketupat...

      Delete
  4. ehhh bijak bijak betul2 jimat kayu api

    ReplyDelete
  5. wah,1st time tengok org buat macam nie...

    ReplyDelete
  6. uiyo. manyak panas buat ini macam

    tapi hebat. kreatif. hehe

    selamat ari raya!

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meluahkan perasaan anda di sini. Lain kali luah la lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...