Thursday, August 16, 2012

Agenda di Aidilfitri 2012

...Assalamualaikum...

Idea tengah kering nak tulis apa kat blog ni. So, aku blogwalking. Then ternampaklah segmen yang menarik ni. Dapat jugak sharing story menjelang raya. Aku nak cerita pasal agenda di Aidilfitri 2012. Aidilfitri tahun ni.
Nak join tekan je kat banner yg unik tu.
Antara agenda aku di Aidilfitri 2012 ini adalah:

1 Syawal. Aku beraya di rumah. Rumah mak dan abah di Kampung Lukut. Lepas Solat Sunat Aidilfitri, akan menjadi perkara wajib untuk melawat kubur arwah nenek. Selepas itu, kami sekeluarga akan bnergerak secara berjemaah ke Sedili. Di sana ramai keluarga dan sanak saudara. Akan buat lawatan secara santai dari pagi sampai malam. Beraya habis lah 1 Syawal ni. Ini adalah menjadi rutin tiap-tiap tahun.

2 Syawal. Aku bersama rakan taulan sekolah rendah akan berkonvoi satu kampung. Bila kawan nakal bersama akan bertemu semula, apalah akan jadi. Kiranya kami akan buat reunion.

3 Syawal. Aku dan keluarga aku akan ke Tenggaroh, Mersing. Sepupu bertunang. Sambil beraya boleh tengok orang bertunang.

4/5/6 Syawal. Aku bersama rakan sekolah menengah akan menjelajah pulak satu bandar Kota Tinggi. Menjelajah ke rumah kawan dan bekas guru sekolah menengah. Harap-harap dapat duit raya.

*****

Rasanya buat masa ni, ini je lah agenda raya. Paling merisaukan aku adalah aku berkemungkinan besar tak dapat collect duit raya banyak-banyak. Aku harap dapat lah collect duit raya. Haha.

...Sekian, Wassalam...

...Terima Kasih, kerana IKHLASkan Hati anda membaca entry ini. Lain kali kunjunglah lagi...


5 comments:

  1. Ilalliqa' ya Ramadhan wa Ahlan Wasahlan ya Syawal 1433 wa Marhaban Bikum. Salam Kemenangan dan di mohon bersama sejuta kemaafan, Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012

    Follow ♌¹³ & Keep in touch
    From Segment: ♌¹³ Pseudosupra | Segmen Salam Ziarah Raya Aidilfitri 2012

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya
    maaf zahir batin dari ciksu *-^

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya,jgn lupa share duit raya taw :D Muehehehehe,peace :p

    ReplyDelete
  4. salam aidilfitri buat sahabat yang sudi singgah di halaman hamba =)

    ReplyDelete
  5. Salam Aidilfitri jugak pada Joe. terima kasih sb selama ni support Abe sokmo. Jasamu Dikenang

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meluahkan perasaan anda di sini. Lain kali luah la lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...